سخنان رهبر انقلاب اسلامی

این وبلاگ در مورد سخنان و پیام های حضرت آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب اسلامی است.

سخنان رهبر انقلاب اسلامی

این وبلاگ در مورد سخنان و پیام های حضرت آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب اسلامی است.

دیدار قاریان شرکت کننده در بیست و سومین مسابقات بین المللی قرآن

سلام، عنوان کامل:

دیدار قاریان شرکت کننده در بیست و سومین مسابقات بین المللی قرآن(1385/07/04)

 album

همزمان با دومین روز از بهار قرآن محفل معنوی ضیافت نور و انس با قرآن عصر امروز با حضور حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی و قاریان ممتاز، حافظان قرآن و گروههای جمع خوانی در حسینیه امام خمینی برگزار شد.
ایشان با اشاره به دستاوردهای نظام اسلامی در طول سالهای گذشته به ویژه ایستادگی ملت ایران در مقابل زورگویان افزودند: همه این دستاوردهای ارزشمند از جمله پیشرفت شگفت ا نگیز جوانان در عرصه های مختلف علمی و همچنین بروز نشانه هایی از اجرای عدالت در کشور، به برکت معرفت قرآنی آحاد مردم و مسئولان است.
رهبر انقلاب اسلامی معرفت قرآنی کنونی در جامعه را نقطه آغازین یک جامعه اسلامی برشمردند و خاطرنشان کردند: معرفت قرآنی در جامعه، نظام اسلامی را به یک الگو تبدیل کرده و موجب بیداری ملتهای مسلمان شده است.
حضرت آیت الله خامنه ای با اشاره به احساس عزت و افتخار مسلمانان در جهان و ناکامی ها و رسوایی های پی در پی مدعیان حقوق بشر و دموکراسی تأکید کردند: این احساس عزت و باور وعده های قرآنی بود که حزب الله لبنان را در مقابل یک ارتش مجهز و مورد حمایت همه جانبه قدرتهای بین المللی پیروز کرد.
ایشان همچنین با تأکید بر لزوم ادامه حرکت قرآنی در کشور و تلاش برای بهتر شدن این حرکت مبارک خاطرنشان کردند: در این حرکت قرآنی حتماً باید حفظ، فهم معانی و تلاوت قرآن مورد اهتمام قرار گیرند و مسئولان ذیربط نیز تمهیدات آن را فراهم نمایند.
در پایان این محفل نورانی قرآنی، نماز مغرب و عشا به امامت حضرت آیت الله خامنه ای اقامه شد و حاضران روزه خود را در حضور رهبر انقلاب اسلامی افطار کردند.

 

 

نظرات 1 + ارسال نظر
شرکت نرم افزاری Big Robo پنج‌شنبه 6 دی‌ماه سال 1386 ساعت 11:49 ق.ظ http://blog.bigrobo.com/

دوست عزیز سلام

به علت علاقه اکثر وبلاگ نویسان تخصصی ، به راه اندازی وبلاگی با نام اختصاصی خود و بدون اجبار در داشتن نام دامنه هایی مانند blogfa , persianblog و غیره ، همچنین داشتن ایمیل با پسوند سایت اختصاصی خود، شرکت Big Robo سرویس جدید" سایت در قالب وبلاگ " را ارائه نموده است.
برای دریافت اطلاعات بیشتر به لینک زیر مراجعه نمائید:
http://blog.bigrobo.com
و یا با شماره تلفن 77510844 (021 ) تماس بگیرید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد